دانلود و متن اهنگ قلندر
نوشته شده توسط : امیرحسین رجبی

در کشور عشق  هیچ کس رهبر نیست

هیچ شاهی به گدا سرورنیست

باورم کم کرده اند ای بهترین

اما تو باور کن مرا

زورقی در موج دریا باش وناگه

یارو یاور کن مرا  یار ویاور کن مرا

سربلند کن ماه من شو غرق حیرت کن مرا

عاشقم من پیش مردم  درس عبرت کن مرا

سربلند کن ماه من شو غرق حیرت کن مرا

عاشقم من پیش مردم  درس عبرت کن مرا

دو چشم عاشقت دردیست که بر جان من افتادست

بنازم این قلندر را  هنوز از پا نیوفتادست

هنوز از پا نیوفتادست

اگر عاشق کشی رسم و مرام خوب رویان است

بکش مارا بکش مارا که دائم عید قربان است

پریشان خاطران اواره در صحرای گیسویت

هزاران شب خراب افتاده در کنج سر مویت

من از سمت سپاه عشق بازان امدم سویت

که بنویسم خجالت میکشد ماه از گل رویت

ماه از گل رویت

 

دانلود کامل این اثرdownload





:: موضوعات مرتبط: اشعار استاد مسعود امینی , اشعاراستاد امینی برای امید , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود قلندر , متن قلندر , مسعود امینی , استاد مسعود امینی , اشعار مسعود امینی ,
:: بازدید از این مطلب : 11210
|
امتیاز مطلب : 339
|
تعداد امتیازدهندگان : 105
|
مجموع امتیاز : 105
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: